برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

انواع ست سرویس بهداشتی

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

انواع ست سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی براساس جنس

 ست سرویس بهداشتی بر اساس جنس به چند گروه تقسیم می گردند که عبارت میشود از:

پلاستیک، چدنی، سرامیک، آهن و فولاد با روکش مینا

البته از اجناس ترکیبی دیگری نیز در انواع ست سرویس بهداشتی ها استفاده میگردد ولی در حالت کلی این اجناس از عام ترین ها هستند.

واژه سرویس بهداشتی کمی واژه مبهمی می باشد. به همین دلیل در توضیح این واژه می­توانیم بگوییم که در برخی خانه ها، سرویس بهداشتی شامل: کاسه دستشویی، آینه، روشویی، شیرآلات موجود در wc ، سطل زباله و نیز جزئیات موجود در سرویس بهداشتی می باشد. اما در برخی خانه ها علاوه بر وسایلی که گفته شد سرویس حمام هم مانند: دوش، وان، شیرآلات حمام، شیرآلات چشمی ،سطل زباله، کمد یا قفسه برای لباس ها و دیگر وسایل بهداشتی، جزء انواع ست سرویس بهداشتی قرار دارند.

چلونگر- محل انتخاب - انواع ست سرویس بهداشتی

در تولید انواع ست سرویس بهداشتی معمولا از: سرامیک، آکریلیک، فلز و شیشه استفاده می­شود. همچنین رنگ غالبی که در ساخت انواع ست سرویس بهداشتی به کار می­رود، رنگ سفید میباشد. چرا که سفید، نشانه پاکی می باشد و به نوبه خود دارای زیبایی خاصی میباشد.

در هر کدام از این قسمت ها؛ چه قسمت wc  و چه قسمت حمام، مهمترین ابزار هایی که باید در انتخاب آنها دقت فراوان کرد که بعدا پشیمانی به بار نیاید، کاسه دستشویی و وان حمام است. که اولی به دو نوع ایرانی و فرنگی تقسیم می­شود. در انتخاب هر دو، چه کاسه wc و چه وان، باید به جنس آن ها دقت کرد، تا بتوانید سال ها به خوبی از آنها استفاده کنید ( مثلا، وان انتخابی شما باید سایز مناسبی داشته باشد و همچنین بتواند دمای آب را به خوبی حفظ کند و نیز، وزن مناسبی هم داشته باشد ). همچنین؛ ست موجود در سرویس بهداشتی شما، باید به گونه ای باشد که هنگام شستشو، شما را به زحمت نیندازد، و پس از شستشو نیز، لکه های کثیفی و یا آثار تمیز نشدن روی ست سرویس بهداشتی باقی نماند و زنگ هم نزند.

انواع ست سرویس بهداشتی برای عروس

برای ست سرویس بهداشتی تازه عروس ها، براساس نوع فرهنگ هر خانواده انواع ست ها متغیر است. به صورت متداول برای ست عروس از جنس سرامیک یا آکریلیک سفید استفاده می­کنند. ولی استفاده از رنگ سفید مطلق نیست، بسته به سایر وسایل و رنگ خانه، چیدن انواع ست سرویس بهداشتی نیز تحت تاثیر قرار می­گیرد.

انواع ست سرویس بهداشتی 

برخی خانواده ها برای تهیه ست سرویس بهداشتی خانه عروس از رنگ های روشن و وسایل طرح دار یا نقوش دار استفاده می­کنند و برخی نیز به عکس از رنگ های ملایم و یا تیره و ساده بهره می­گیرند.

انواع ست سرویس بهداشتی بر اساس مدل و طراحی

سابقا ، سرویس بهداشتی شامل یک کاسه دستشویی ایرانی بود و ست سرویس بهداشتی حمام هم، شامل وان کوچک و  تعدادی لوازم بهداشتی بود. ولی امروزه با مدرنیته ای که رواج دارد، ساختار سرویس های بهداشتی چه در حمام و چه در wc تغییر کرده است. امروزه با طراحی سرویس بهداشتی های فرنگی، روشویی های الکترونیکی، استفاده از انواع وان ها در سایز های مختلف و انواع گوناگون طرح های آینه ها برای نصب در سرویس های بهداشتی، سبب شده که امروزه ساختار طراحی ست سرویس بهداشتی به کلی تغییر کند.

اما در حالت کلی برای طراحی یک ست زیبا برای سرویس بهداشتی یک خانه، الگوی خانه و دکوراسیون داخلی خانه مهمترین عنصری است که باید مد نظر قرار می­گیرد.

فروشگاه چلونگر ، انواع ست سرویس بهداشتی را ارائه و عرضه میکند.برای دیدن نمونه های بیشتر به سایت چلونگر مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود