برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی آن می پردازیم.

لوله هایی با جنس گالوانیزه

لوله های آهنی و فولادی از دو نوع مهم گالوانیزه ،به حساب می آیند که لوله های فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های آهنی دارند.لوله های فولادی برای تهویه گزینه ی مطلوبی به شمار می آیند و بسیار کارایی دارد هرچند برای امور دیگر فاضلابی نیز کارایی دارد.

لوله های چدنی

برای لوله کشی ها بسیار استفاده می شود و دارای مقاومت قابل توجهی می باشد.

لوله های پلاستیکی

به چند نوع تقسیم می گردند

لوله های PE – پلی اتیلن

لوله های PVC – پی وی سی

لوله های PP – پلی پروپیلن

در سیستم آبرسانی سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتی بسیار پرکاربرد می باشند و اتصال این نوع لوله ها توسط جوش حرارتی صورت می پذیرد  و در رنگ سفید در بازار عرضه  و ارائه می شود .

لوله های ABS

لوله های CPVC

لوله های PB

لوله های پلی اتیلن

دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر لوله ها می باشند و ضخیم بودن پلی اتیلن نیز از دیگر تمایزات این نوع لوله به حساب  می آید.

لوله های دوسر تخت

تعریفی از لوله پلیکا (pvc) 

به اسم یو پی وی سی معروف می باشد که به علت پیشتازان تولید کننده این فرآیند به پلیکا معروف شد.با رنگ طوسی رنگ در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله  به حساب می آید در حالی که نام برند معروف این نوع لوله می باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته می باشد و به تنهایی باعث موفقیت این امرشده است.

برای خرید انواع لوله پلیکا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، می توانید انواع سایت ها را بصورت آنلاین جستجو کرده و با دیدن و مقایسه قیمت ها محصول خود را خریداری بکنید ، در اینجا ما وبسایت چلونگر که کالای  تخصصی ساختمانی است  را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود