فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045

فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 یکی از جدیدترین و بهترین محصولات شرکت بیمکث می باشد. این فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای دو حالت برای پخت و پز می باشد. پخش عمده  فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045


فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 توسط شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث تولید شده است. شرکت بی مکس تولید کننده انواع هود، فر و اجاق رومیزی، سینک و شیرآلات آشپزخانه می باشد. فر برقی و گازی بیمکث مدل MF MF 0045 دارای نمای شیشه سکوریت می باشد که این شیشه سکوریت در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. ابعاد اجاق گاز و فر باید متناسب با فضای آشپز خانه ی شما باشد زیرا امروزه آپارتمان ها معمولا فضای کمی دارند و به ناچار برای آشپزخانه فضای کوچکی اختصاص می دهند از این رو باید شما گاز را متناسب با فضای خانه ی خود سفارش دهید.

خرید فر برقی


فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای ابعاد عرض: 592 ،ارتفاع: 597 و عمق: 570 میلی متر می باشد. ظرفیت این فر لوکس 70 لیتر است. توان دستگاه 2800 واتی باعث شده که بتوانید انواع غذا ها به کمک قدرت و توان گریل2800 واتی سریع و بهتر طبخ نماید. فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای 2 برنامه پخت می باشد نوع سیستم گرمایش فوقانی و پایین آن از مدل المنت برقی و گازی می باشد. فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای تعداد 6 طبقه پخت می باشد که به شما کمک می نماید بتوانید بهتر ارتفاع سینی ها را تنظیم نماید. از دیگر ویژگی های این فر می توان به ریل تلسکوپی، گریل، سوپر گریل، جوجه گردان، میت پراب، سیخ جوجه گردان و برنامه پخت تأخیر نام برد. پنل صفحه کلید این فر ایرانی از مدل لمسی می باشد که مدل صفحه نمایشگر آن LCD می باشد. فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای دو عدد سینی می باشد که یکی از آن سینی ها کم عمق و سینی دیگر عمیق است. یکی از مهم ترین بخش های هر فر و اجاق گاز میزان مصرف انرژی آن می باشد. هرچه میزان مصرف یک گاز و فر کمتر باشد می تواند در هزینه های مصرفی شما کمک بسیار شایانی بکند. این فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045 دارای گرید انرژی A می باشد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
MF 0045
عنوان کالا
فر برقی و گازی بیمکث مدل MF 0045
برند
بیمکث
کشور سازنده
ایران
ابعاد فر
عرض: 592 ، ارتفاع: 597 ، عمق: 570 میلیمتر
نوع نصب
توکار
نمای ظاهری
شیشه
جنس شیشه
شیشه سکوریت 3 جداره
نوع شیشه
رفلکتیو
نوع صفحه کلید
لمسی و ولوم دار
وضعیت گریل
دارد
تعداد برنامه پخت
2 برنامه
جوجه گردان
دارد
تنظیم دمای المنت ( گریل )
دارد
تایمر
دارد
تعداد طبقات
6

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود